בחירת המדפים הנכונים לבית עם רצפת פרקט יכולה להיות עניין של טעם אישי והעדפה אישית בתחום עיצוב הפנים, אך בכל זאת יש כמה קווים מנחים כלליים שכדאי לפעול לפיהם. כדי לבחור את המדפים הנכונים לרצפות הפרקט בסלון, בפינת האוכל, במטבח ובחדרי הבית חשוב להביא בחשבון את הצבע ואת הטקסטורה של רצפת הפרקט ולהתאים אותם לצבע ולטקסטורה של המדפים כדי להבטיח מראה אחיד, מגובש, הרמוני וזורם. בין שאתם בעיצומו של תהליך עיצוב הבית ובין שאתם רוצים לשדרג את הבית או להחליף את הריצוף שלו בריצוף פרקט מעודן, מודרני ואיכותי, כדאי שתביאו בחשבון לא רק את בחירת הרהיטים והאלמנטים העיצוביים השונים אלא גם את המדפים. בניגוד לדעה הרווחת, מדפים הם הרבה יותר מפריטים שימושיים עם מראה אחיד, חסר ייחוד, אופי ויופי. אם מדפי הבית מעוצבים היטב, הם גם יפים, גם ייחודיים וגם שימושיים. יש היגיון רב להתאמת המדפים המעוצבים בבית לרצפת הפרקט כיוון ששני האלמנטים, רצפת פרקט ומדפים מעוצבים, עשויים בדרך כלל מאותו חומר גלם – עץ ומוצריו. השתכנעתם? נפלא! כך תבחרו את הפרקט לבית ותתאימו לו את המדפים. 

איך להדגיש את היופי של הפרקט?

מדפים איכותיים כמו מדף צף אלון העשויים מחומרים טבעיים כמו עץ או במבוק, יכולים להשלים את החמימות ואת היופי הטבעי של רצפת הפרקט. מדפים בהירים יכולים ליצור קונטרסט עם רצפת פרקט כהה, ואילו מדפים כהים יכולים להשתלב נהדר עם רצפת פרקט בהירה. חשוב להקדיש זמן להתאמת המדפים לצבע רצפת הפרקט כדי לקבל מראה מגובש, אחיד וזורם בכל חדרי הבית. אם כל אחד מחדרי הבית מרוצף באריחי פרקט בצבע שונה ובמרקם שונה, כדאי לבחור מדפים שיכולים להשלים את הפרקט או לחלופין – ליצור קונטרסט מלהיב. מדפים מעוצבים בצבע ניטרלי הם בחירה בטוחה שעובדת טוב עם מרבית אפשרויות הריצוף.

ריצוף פרקט – שלמות, טבעיות ויופי במוצר איכותי אחד

ריצוף פרקט מאופיין בלוחות עץ משולבים מחומרי גלם טבעיים או מציפוי או למינציה. הפרקט ידוע ביופיו ובעמידותו ותמיד מוסיף לבית חמימות, יופי וערך. רצפות פרקט קלות לניקוי ותחזוקה, ולכן הם בחירה פופולרית גם בבתים פרטיים וגם בדירות בבניינים משותפים. כדי להגן על רצפת פרקט מפני נזקי בנייה או שיפוצים, מטיפול לא נכון, מריהוט לא מתאים ומאחסון לקוי, חשוב להימנע מגרירת רהיטים כבדים או חפצים על פני הרצפה ולהשתמש ברפידות או בתחתיות לרגלי הרהיטים. אחסון על מדפים מעוצבים יכול להרחיק חפצים מהקרקע ולמנוע נזק לרצפת הפרקט.

פעם פרקט, תמיד פרקט

רצפות פרקט הן סימן היכר לבתים מודרניים שמעוצבים בטוב טעם. הם גם העתיד של עיצוב הבית בזכות האלגנטיות הנצחית שלהן ובשל העמידות והרבגוניות שלהן. אפשר להשתמש בהן במבחר סגנונות עיצוב החל בעיצוב מסורתי וכלה בעיצוב מודרני. הם מוסיפים חמימות ויופי לכל אחד מחדרי הבית. בבחירת מדפים לבית עם רצפת פרקט יש לשים לב לגוון ולטקסטורה של הרצפה ולבחור מדפים מחומרים טבעיים שמשלימים את הפרקט או יוצרים לו קונטרסט מוגדר. רצפות פרקט הן אופצייה עמידה שמוסיפה ערך ויופי לבית אך כדאי להגן עליהן ולשמור עליהן מפני נזקים ולאחסן פריטי נוי במדפים מעוצבים.

Call Now Button דילוג לתוכן