פרקט אלון

תוכן עניינים

התקנת פרקט אלון בבית או בעסק משנה לחלוטין ומשפרת את אורח החיים ואת איכות החיים. עם סוגי הפרקט היותר איכותיים נמנה גם פרקט אלון. מדובר בפרקט עשוי עץ אלון שהוא אסתטי, איכותי ומחזיק מעמד לאורך זמן. מה זה בעצם פרקט ולמי שה מתאים? אילו סוגים של פרקט קיימים היום בשוק? למה פרקט עץ אלון הוא עדיף ומה היתרונות שלו? היכן אפשר להשיג פרקט איכותי במחירים אטרקטיביים? במאמר שלפניכם נסקור בקצרה את תחום הפרקטים.

מה זה בעצם פרקט אלון ולמי זה מתאים

פרקט הוא למעשה רצפה עשויה עץ. זאת, בניגוד לרצפת האבן, או למרצפות הנהוגות בחלק גדול מהבתים הפרטיים ובתי העסק בישראל ובעולם כולו. בעבר, פרקט מאלון ופרקט עץ באופן כללי היה סוג הרצפה המועדף בבתי יוקרה ובארמונות באירופה. היתרונות של הפרקט על פני רצפת בטון או מרצפות הם משמעותיים:

  1. שמירה על הטמפרטורה: הפרקט הוא מוליך חום גרוע. ככזה, הוא שומר על הטמפרטורה בחדר בצורה טובה. בחורף, החדרים שבהם יש פרקט הם נעימים וחמימים יותר. בקיץ, לעומת זאת, הפרקט משמר את הקרירות הפנימית ולא סופג את החום שמגיע מבחוץ.
  2. ניקיון: הפרקט קל מאד לתחזוקה שוטפת וניקיון. זאת, גם אם לוקחים בחשבון את פעולות התחזוקה התקופתיות הנדרשות על מנת לשמור על הפרקט ובכלל ועל האיכות שלו.
  3. נוחות: אפשר ללכת על פרקט גם יחפים. זאת, כאמור, בגלל שהפרקט לא מכניס לחלל הפנימי את הקור או את החום מבחוץ.

סוגים שונים של פרקט ולמה דווקא פרקט אלון

בדרך כלל, פרקט אלון היה ועודנו הפרקט המועדף והאיכותי ביותר. עם זאת, יש כמה סוגים של פרקט שניתן להתקין אותם כיום עם הסוגים הללו ניתן למנות:

  • פרקט למינציה: פרקט שנוצר באמצעות איחוד של שתי שכבות חומר, המייצרות ביחד פרקט חזק, עמיד ואיכותי.
  • פרקט פולימרי: פרקט עמיד מאד לרטיבות ולחות. סוג הפרקט הזה מתאים במיוחד להתקנה בחדרים לחים, כמו חדרי אמבטיה או מטבח. המראה של פרקט כזה הוא טבעי, אבל רמת השחיקה שלו גבוהה יחסית.
  • פרקט מוגן מים: פרקט שבו מעורבים פולימרים עם חומרים אחרים, היוצרים ביחד פרקט עמיד ביותר למים.

פרקט אלון והיתרונות שלו

פרקט אלון הוא, כאמור, הסוג האיכותי ביותר של פרקט. עץ האלון הוא עץ חזק ועמיד במיוחד, והפרקט העשוי ממנו איכותי לא פחות. פרקט העשוי אלון ניתן להתקנה הן על מרצפות קיימות, ללא צורך להסיר אותן, והן התקנה צפה על גבי בסיס מיוחד. היתרון הגדול של פרקט מעץ אלון הינה העמידות הגבוהה שלו. טיפול נכון בפרקט כזה יכול לשמור על האיכות ועל העמידות שלו לאורך זמן.

פרקט אלון הוא הבחירה הנכונה

מבין הפרקטים השונים בארץ שמורכבים מעץ טבעי, עושה רושם לעתים כי פרקט אלון הוא הפופולרי ביותר. אמנם קשה להגיד מיהו באמת הפרקט הפופולרי ביותר, אבל אין ספק שלעץ האלון יש מקום של כבוד בכל מה שנוגע להיותו חומר גלם להכנת פרקטים. את הפרקטים מעץ אלון, מייבאים למעשה מחו"ל ולא משתמשים בעצי האלון שיש בארץ (שטחי היערות כאן מצומצמים מידי). רוצים לדעת מדוע פרקט האלון יכול להתאים גם לכם? בואו להבין מהם התכונות והיתרונות שלו. העיצוב, העוצמה, הגיוון ועוד
  • עיצוב מגוון – ראשית, יש לזכור כי ברמה הבסיסית העיצוב של פרקט מאלון מתאים מאד לבית הישראלי. מאחר שעץ האלון הוא עץ שטבעי לנו לראות אותו בכל הארץ – טבעי שהוא גם יכנס לבית שלנו, למשרד שלנו, או לכל מקום אחר. זה כבר יוצר תחושה נעימה יותר בעין, ונותן תחושה של מקום מכניס ונעים במיוחד.
  • עץ חזק – איש לא יערער על כך שמבחינת החוזק והעוצמה של פרקט אלון, מדובר באמת על רמות גבוהות במיוחד. מדובר על פרקט שיכול לשרת אתכם לתקופות ארוכות מאד ולא בכדי – האלון הוא עץ חזק ועמיד מאד, שאיננו נשחק בקלות ואיננו נשרט. לכן, אם מדובר על מתחם שכולל כמות גדולה של אנשים – פרקט מעץ אלון יכול להיות פתרון מעולה עבורו.
  • מתאים לכל סוגי הפרקטים – יש לציין כי פרקט העשוי עץ אלון יכול להתאים לסוגים שונים של פרקטים. במידה ותרצו פרקט גושני – עץ האלון יתאים לכך. עם זאת, במידה ותרצו פרקט דו שכבתי או פרקט תלת שכבתי – ברור שעץ האלון יתאים גם לסוג הנ"ל. יש לזכור שכיום יש אף ביקוש לפרקטים דמויי אלון! הכוונה היא לפרקט למינציה מלאכותי, אשר השכבה החיצונית שלו אך ורק מדמה את המראה של עץ האלון.

מה המחיר של פרקט אלון?

 פרקט למינציההחל מ39 ש"ח
פרקט קרונו גרמניה49-79 ש"ח
פרקט קרונו שווצריה39-69 ש"ח
פרקט פולימרי89-120 ש"ח
פרקט פי וי סי (PVC)49-79 ש"ח
דשא סינטטי29-140 ש"ח
שטיחים מקיר לקירהחל מ29 ש"ח
פרקט קוויק סטפ (Quick Step)69-130 ש"ח
פרקט אימפרסיב עמיד מים99-130 ש"ח
פרקט עץ110-160 ש"ח
פרקט פישבוןהחל מ150 ש"ח
פרקט מדרגותהחל מ280 ש"ח למדרגה

ומה מבחינת הצבע הסופי של פרקט אלון?

הצבע הסופי של פרקט מעץ אלון הוא לחלוטין נתון לבחירתכם! אפשר לבחור בגוונים הרגילים של העץ, אבל אפשר בהחלט להעביר את העץ טיפולים מיוחדים שיגרמו לו להיראות בהיר יותר, כהה יותר, מעושן יותר, וכיו"ב.

אם יש לך עניין בהתקנת פרקט איכותי לבית, הדעת למקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת עם המומחים של פרקט ושטיח ישיר בטלפון 1700-50-39-40 והם יתאימו עבורך את המוצר המנצח בהתאם לצרכיך במחיר הטוב ביותר.

שאלות נפוצות על פרקט אלון

פרקט הוא למעשה רצפה עשויה עץ. זאת, בניגוד לרצפת האבן, או למרצפות הנהוגות בחלק גדול מהבתים הפרטיים ובתי העסק בישראל ובעולם כולו. 

 מדובר בפרקט עשוי עץ אלון שהוא אסתטי, איכותי ומחזיק מעמד לאורך זמן.

פרקט מאלון
פרקט אלון
פרקט אלון
פרקט אלון
  פרקט עץ אלוןפרק שמיוצר מאלון
 

השאירו פרטים ונחזור אליכם הקדם!

לקבלת הצעה השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן