יתרונות ברצפת פרקט

תוכן עניינים

יתרונות ברצפת פרקט עץ

פרקטים – יתרונות

מחפשים פתרון ריצוף לבית או לעסק? מעוניינים ברצפה מרשימה ועמידה לאורך זמן? כדאי שתשקלו להתקין רצפת פרקט מכיוון שלריצוף פרקט ישנם יתרונות רבים, על פני שאר פתרונות הריצוף הקיימים.

פירוט יתרונות של פרקט
יתרונו הידוע והבולט ביותר של הפרקט, הינו מראהו המרשים. פרקט יוצר תחושה חמימה וביתית, אך עם זאת יוקרתית ומרשימה. "טבעי זה יפה" זו לא רק אמרת כנף, אלא אבחנה נכונה. אנשים באשר הם, נוטים להמשך למוצרים המיוצרים מחומרים טבעיים. ישנן דוגמאות רבות לכך, ממוצרים מתחומים שונים:

  • ריהוט – מיטה מעץ מלא מול מיטה מעץ תעשייתי.
  • טקסטיל – אריג מכותנה או אריג סינטטי.
  • תכשיטים – פנינים טבעיות מול פנינים מלאכותיות.
מלבד עניין המראה, לפרקט עץ יתרונות נוספים:
  • פרקט עץ הינו חומר טבעי, ופרקט למינציה נראה טבעי, למרות שהוא עשוי מקרטונים דחוסים.
  • חום – רצפת פרקט שומרת על חום הבית, ומחזירה את החום שהיא אוגרת. באופן זה נוצר מרחב חמים ונעים בבית, החוסך בעלויות חימום גבוהות, ושומר על איכות הסביבה בשל החיסכון באנרגיה.
  • בטיחות – יתרון חשוב של הפרקט, נמצא התחום הבטיחות. כפי שצוין בסעיף הקודם, פרקט מפחית את הצורך בחימום הבית, ובעקבות כך מעלה את בטיחות הבית, מכיוון ומכשירי חימום עלולים לגרום לשריפות. נקודה זו חשובה במיוחד עבור בתים המכילים ילדים ופעוטות, שיכולים להיכוות ממכשירי החימום השונים, ולכן רצפת פרקט הינה פתרון בטוח עבורם. כמו כן, פרקט הינו חומר רך, וסופג את עוצמת המכה במקרה של נפילה של ילד צעיר. בטיחות פרקטים הינו תחום מפותח ביותר, וקיימים מספר תווי תקן ישראליים ובין לאומיים המבטיחים את בטיחות ואיכות הפרקט, כך שהלקוח יכול להיות רגוע כשהוא בוחר להתקין פרקט.
  • קלות ניקוי – פרקט אינו אוגר אבק, וניקיונו מתבצע על ידי טאטוא במטאטא, או העברת מטלית לחה. פרקט למינציה מצופה בחומר מיוחד שמטרתו להגן על הפרקט מפני פגיעה ולכלוך, ובשל כך הוא דוחה כתמים.
  • עיצוב אישי – רצפת פרקט ניתנת להרכבה בצבעים ועיצובים שונים. סקאלת הצבעים רחבה ביותר, החל מלבן וכלל בשחור, כולל כל גווני הביניים. כמו כן, קיימים סוגי פרקט בצבעים נועזים כגון ירוק או סגול, אך חשוב לקחת בחשבון שהפרקט יכסה שטח גדול בבית, ולכן עדיף לבחור בצבע ניטרלי יותר.
  • עמידות לאורך זמן – פרקט איכותי, שמתוחזק כהלכה, שומר על יופיו למשך זמן ארוך.
  • בריאות – חיפוי הרצפה באמצעות פרקט מונע הצטברות גרגירי אבק, ושומר על בריאות בני הבית. יתרון זה אקוטי במיוחד בבית המכיל ילדים צעירים, או אנשים אסטמטיים.
יתרונות התקנת פרקט:
מהירות התקנה – מומלץ לבצע התקנת פרקט על ידי גורם מקצועי ומיומן. חברתנו תשמח לספק לכם שירות התקנה מהיר, מקצועי ואמין.
אפשרות החלפה – במידה ומתעורר צורך או רצון להחליף את הפרקט, ניתן לעשות זאת ללא טרחה רבה. גורם מקצועי יוכל להחליף את הפרקט בצבע או עיצוב בו תבחרו, ללא גרימת נזק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם הקדם!

לקבלת הצעה השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן